Zbultran

logo

Thassos 2021

Zkrachovala nám naše oblíbená cestovka Melissa travel s kterou jsme tak rádi jezdili do Řecka na ostrovy. A tak jsme narychlo hledali kam se vypravit, protože v práci jsem měl nahromaděno až moc dovolené a musel jsem jí vybrat. Nakonec jsme koupili Last minute od Čedoku s plnou penzí na ostrov Thassos, kde už jsme 2× byli a tedy ho docela dobře známe. Nevadilo nám tedy ani to, že to je jen na týden, protože jsme se nechystali po ostrově cestovat.

Ubytování bylo výborné, strava také. V all inclusive bylo zahrnuto i pití místních alkoholických nápojů při jídle nebo na baru. Míchaných nápojů na baru byl velký výběr, i když byly trochu šizené (třeba hojně do nich dávali ledovou tříšť). Ale co bysme nechtěli, když to je v ceně.

Zde pár obrázků míchaných drinků.

Zde další obrázky jídla. které bylo dobré (i když rezervy ještě byly).

Tady obrázky z ubytování a z pláže.

Na internetu jsem si našel autobusy, tedy veřejnou dopravu na Thassosu a chtěl jsem vyrazit do vedlejšího městečka Alyki, kde je starobylý mramorový lom. Už jsme tam byli minule, ale dalo by se to vidět. Na recepci mi ale sdělili, že pro covid-19 žádný autobus nejezdí.

Proto jsem vyrazil jen pěšky na tzv. Diovo oko, tedy okrouhlou propadlinu ve skále blízko moře zaplavenou mořskou vodou. Podle pověsti to vytvořil Zeus pro svou dceru (v jiné versi milenku), aby se tam mohla koupat a on jí měl pod dozorem. Průvodce od googlu varoval, že je tam třeba jít brzo ráno nebo v deset večer, jinak je tam spousta rumunů co tam skáčou do vody. Průvodce měl pravdu. Když se do díry hóplo, docela blbě se z ní vylézalo a tak jsem tam ani nevlezl. Nechtěl jsem aby mě rumuni tahali za ruce ven jako ostatní pupkáče.

Tady jsou fotky z výletu.

Zbultran

poslat zpětnou vazbu k článku

Koukněte na autora na akupunktuře.

so 20. dubna 2024

A je to tady. Pokračujeme v tradici. Na Bacín vyrážíme v sobotu 20.4. 2024 vlakem z Prahy hl.n. v 8:45. V Zadní Třebani budeme v 9:22; v 9:33 přestoupíme do vlaku na Liteň, kde budeme 9:43. Následně vyrazíme na 10km okružní trasu přes Bacín a skončíme zase v Litni. Z Litně návrat (16:10, 16:19 / 16:32, 17:09) nebo pozdější (18:10, 18:19 / 18:32, 19:09). více

© Zbultran | Mapa stránek | Napište nám | rss RSS Úvodní stránka | rss RSS Uskutečněné výlety