Zbultran

logo

12. Tradiční výlet z Valečova do Valečova

Valečov 2017

Dvanáctý výlet z Valečova do Valečova se konal den před Silvestrem, tedy 30.12. 2017. Sraz byl tradičně na parkovišti pod Valečovem v 9:00. Tady je odkaz na mapku.

Na parkovišti pod Valečoven jsme byli (já s Petrou, celá Hroší rodinka a Petr M. se Zuzkou) v 8:55. Čekali jsme ještě na Elišku s Barčou a Míšou, které dorazily v dalším autě. Děda P. měl rýmičku, tady se omluvil.

Po startovním foto jsme vyšli na hrad Valečov, Matýsek statečně o berlích. Nedávno mu totiž sundali sádru. Šlo to pomalu. Pak se ale Hroch rozloučil se zbytkem rodiny a nasadil tempo. Toto tempo, řekl bych šílené, nasazuje v případě, že ho berou záda. Přiznal, že si ráno zapomněl vzít prášek na bolest. Také se mu stýskalo po zbytku rodiny a výlet tedy chtěl mít rychle za sebou. Vyrazili jsme mu v patách po červené TZ a pokračovali po ní i u rozcestníku Skalka pořád po obnovené Naučné stezce Příhrazskými skalami přes Píčův statek až na Drábské světničky. Cestou jsme překonávali popadané stromy. Opět jsme minuli Klamornu, kam jsme si loni říkali, že bychom se letos měli podívat. Zkusíme to za rok, jestli si na to někdo vzpomene.

Na Drábských světničkách jsme posvačili, vína popili a okračovali jsme přes Studený průchod k restauraci Na Krásné vyhlídce. Ještě ráno jsem se díval na internet a zjistil jsem, že má být stále zavřená. Jenže Jindra, která nám tam přijela naproti, zjistila, že restaurace je otevřená. Prý už od května, ale bez reservace beznadějně obsazená. Jindra alespoň donesla ven 3 polévky v plastových miskách pro ty nejhladovější.

Tady jsme se roztrhli. Hroch s Petrou vyrazili po zelené TZ a pak stále po silnici do naší oblíbené restaurace v Zásadce. Já s Petrem M. a Zuzkou jsme si dovolili krátkou odbočku na vrchol Mužského, který byl pěkně zledovatělý. Eliška nás mezitím předběhla a došla Hrocha. Její dvě souputnice se vydaly ještě na prohlídku hradu Valečov. Končili jsme v 14:20 (takhle rychle jsme to ještě neušli).

Připomínka předchozích ročníků: jedenáctý, desátý, devátý, osmý, sedmý, šestý, pátý, čtvrtý, třetí, druhý a první.

Letošní fotografie jsou zde.

Zbultran

poslat zpětnou vazbu k článku

Koukněte na autora na akupunktuře.

so 20. dubna 2024

A je to tady. Pokračujeme v tradici. Na Bacín vyrážíme v sobotu 20.4. 2024 vlakem z Prahy hl.n. v 8:45. V Zadní Třebani budeme v 9:22; v 9:33 přestoupíme do vlaku na Liteň, kde budeme 9:43. Následně vyrazíme na 10km okružní trasu přes Bacín a skončíme zase v Litni. Z Litně návrat (16:10, 16:19 / 16:32, 17:09) nebo pozdější (18:10, 18:19 / 18:32, 19:09). více

© Zbultran | Mapa stránek | Napište nám | rss RSS Úvodní stránka | rss RSS Uskutečněné výlety